• 00:00
    Dva i po muškarca
  • 00:30
    Sledbenici
  • 01:15
    Stalna meta
  • 02:00
    Društvo mrtvih pesnika
  • 03:30
    Dve devojke bez love
  • 06:00
    Dve devojke bez love
  • 06:55
    Dva i po muškarca
  • 07:25
    Najsmešniji kućni video
  • 08:15
    Otvorena vrata
  • 11:00
    Društvo mrtvih pesnika
  • 12:05
    Okrug Oranž
  • 13:10
    Moja mama kuva bolje od tvoje
  • 16:20
    Armagedon
  • 16:50
    Najsmešniji kućni video
  • 17:00
    Okrug Oranž
  • 17:45
    Sledbenici
  • 18:30
    Stalna meta
  • 19:15
    Najsmešniji kućni video
  • 19:45
    Dve devojke bez love
  • 20:15
    Lara Kroft: Pljačkaš grobnica
  • 22:10
    Lara Kroft: Kolevka života
02:00

Društvo mrtvih pesnika

Radnja filma smeštena je u 1959. godinu. Sedam momaka, Nil Peri, Tod Anderson, Noks Overstrit, Čarli Dalton, Ričard Kameron, Stiven Miks i Džerard Pits, pohađaju prestižnu akademiju Velton za dečake, koja se bazira na četiri principa: tradiciji, časti, disciplini i odličnosti. Prvog dana nove školske godine, učenicima se predstavljaju sva pravila akademije. Međutim, njihov novi profesor engleskog jezika Džon Kiting govori učenicima kako mogu da ga zovu O, kapetane! Moj kapetane! (iz poeme Volta Vitmana o Abrahamu Linkolnu), ukoliko će im tako biti lakše na časovima. Njegova prva lekcija kosi se sa standardima akademije Velton . Kiting izvodi učenike u dvorište i govori im da se fokusiraju na ideju carpe diem (latinski: Iskoristi dan). Na narednom času, Nil čita uvod iz njihovog udžbenika za književnost, Razumeti književnost, fikcionalnog akademskog književnika dr Dž. Evansa Pitčarda, u kome se opisuje kako da se postavi kvalitet knjiga na skalu i da se oceni brojem. Kiting kaže kako je to jedna smešna matematička kritika i govori učenicima da iscepaju uvod iz svojih udžbenika. Takođe im preporučuje da ga uopšte ne koriste. Na jednom od naredni časova, Kiting govori učenicima da se popnu na svoje stolove i gledaju svet drugim očima, kao što je Henri Dejvid Toro mislio kada je napisao: Univerzum je mudriji nego što naše oči to vide .