ČESTA PITANJA


Kako se podešavaju mail klijenti da bi korisnici mogli da šalju i primaju poštu?

Podešavanja za mail klijente se mogu naći na cPanelu, ikonica “Email Accounts”, pored svakog kreiranog mail naloga se nalazi ikonica “More” i “Configure Mail Client”. Postoje podešavanja za TLS/SSL...

Kolika je maksimalna dozvoljena veličina attachmenta?

Maksimalna veličina attachmenta je 30MB.

Da li postoji webmail preko kog mogu da proverim svoju poštu?

Webmail postoji, adresa je webmail.vasdomen.tld.

Želim da importujem mail naloge i forwarder-e. Da li je to moguće?

Importovanje mail naloga i forwarder-a je moguće, u cPanel-u postoji ikonica “Import Addresses/Forwareders”. Tu postoji uputstvo kako treba da bude formatiran fajl koji sadrži mail adrese, lozinke i...

Prilikom procesa preuzimanja pošte u mail klijentu se prikazuje poruka o sertifikatu koji nije trusted. Kako rešiti taj problem?

Kada se pojavi ta greška potrebno je kliknuti na dugme “View Certificate” i pri dnu stranice naći dugme “Install Certificate”. Otvoriće se čarobnjak za instalaciju sertifikata i onda je potrebno...

Prilikom pokušaja slanja pošte javlja se greška “Access denied - Invalid HELO name (see RFC2821 4.1.3)”.

Potrebno je uključiti autentikaciju u mail klijentu koji se koristi za slanje pošte. Podešavanja za Microsoft Outlook se vrši na sledeći način:- Otvoriti podešavnaja naloga, otvoriti “More Settings”...

Koliko je ograničenje mailboxa po korisniku?

Podrazumevana kvota za mailbox je 250MB. Kvota se može menjati u cPanel-u, u sekciji “Email Accounts”.

Korisnički servis

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva Vaša pitanja i sugestije.

POZOVITE NAS

Pozovite naš korisnički centar na broj 1360

POSJETITE NAS

Dobro došli u naše poslovnice.

UKLJUČITE SE

Pratite nas na mrežama: Facebook, Twitter, YouTube i LinkedIn

PIŠITE NAM

Pošaljite nam mail na biznisprodaja@telemach.co.ba