Kako da postanem korisnik Telemach kablovske televizije?

Prvi korak koji ćete napraviti je pozivanje našeg Kontakt centra na broj 1360, da bi ste znali da li na Vašoj adresi postoje tehničke mogućnosti za priključenje na našu mrežu. Za uvođenje naše...

Pročitajte više

Kako da sklopim ugovor za kablovsku televiziju?

Kontaktirajte nas i ukoliko postoje tehničke mogućnosti za Vaše priključenje, tehnička služba će Vas pozvati i dogovoriti termin instalacije. Tom prilikom ćete potpisati korisnički ugovor sa...

Pročitajte više

Koja je cijena uvođenja kablovske televizije?

Cijene zavise od toga da li se priključenje radi u stanu u zgradi ili u kući tj. potpuno zasebnom objektu. Na cijenu može da utiče i to u kom dijelu naše mreže se nalazite i koliko je materijala i...

Pročitajte više

Imam kablovsku televiziju drugog operatera, a želim da budem Vaš korisnik…

Ukoliko postoje tehničke mogućnosti, možete postati naš korisnik bez obzira na to što koristite usluge drugog operatera. Za informaciju o cijeni priključenja pozovite naš Kontakt centar.

Pročitajte više

Prijavio sam se za priključenje kablovske televizije, ali majstori još nisu došli…

Naša tehnička služba će Vas kontaktirati i dogovoriti termin instalacije. Optimalno vrijeme za priključenje je dvije nedjelje, s tim što se uvek trudimo da to bude u što kraćem roku.

Pročitajte više

Kako mogu da izmirim svoje obaveze za kablovsku televiziju?

Mjesečno održavanje za kablovsku televiziju možete platiti u našim poslovnicama ili putem naloga za uplatu u pošti ili banci.

Pročitajte više

Platio/la sam tekući mjesec, a Vi ste mi proknjižili obavezu za prethodni mjesec?

Rasknjižavanja uplata se vrše automatski tj. knjiži se najstariji dug. Postoji mogućnost da neki prethodni mjesec nije plaćen i da se zbog toge pojavljuje dugovanje. Ukoliko ste ipak izmirili sve...

Pročitajte više

Kako je došlo do toga da imam spornu uplatu kada sve redovno plaćam?

Ukoliko ste uplatu izvršili u pošti ili banci, potrebno je provjeriti da li je ispravno upisan Vaš broj ugovora u pozivu na broj na samoj uplatnici i da li se taj broj nalazi na samom pečatu...

Pročitajte više

Moji podaci na Vašoj uplatnici nisu ispravni...

Ako je u pitanju ime i prezime vlasnika stana, potrebno je da dostavite na uvid dokaz o vlasništvu stana, a za ostale izmjene dovoljno je da znate Vaš broj ugovora i da kontaktirate naš Kontakt...

Pročitajte više

Korisnik sam Vaše kablovske televizije, ali ne dobijam ni račune ni uplatnice...

Ukoliko imate potpisan ugovor, moguće je da neki podatak o Vašoj adresi nije tačan. Kontaktirajte naš Kontakt centar, kako bismo izmijenili podatke u korisničkoj bazi. U slučaju da podaci ostanu...

Pročitajte više

Imam lošu sliku na televizoru. O čemu se radi?

U slučaju da Vam je slika crvena ili se vide crvene linije na ekranu, slika Vam podrhtava, kanali se miješaju, slika treperi, oštra je ali gubi boju,... znači da Vam TV prijemnik nije ispravan. Za...

Pročitajte više

Nestala mi je slika. Šta treba da uradim?

Provjerite da li ste izmirili sve svoje obaveze. Ukoliko ste isključeni zbog neplaćenih računa, potrebno je izmiriti zaostale obaveze, kao i iznos ponovne montaže. Ako to nije slučaj, pozovite...

Pročitajte više

Krči mi ton. Kako da otklonim kvar?

Krčanje i zujanje kanala se može javiti ako pri memorisanju kanala niste podesili sistem za zvuk na PAL BG ili samo BG, zavisno od marke TV aparata. Postoji mogućnost da morate podesiti ton na...

Pročitajte više

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije.

POZOVITE NAS

Pozovite naš korisnički centar na broj 1360

POSJETITE NAS

Dobro došli u naše poslovnice.

UKLJUČITE SE

Pratite nas na mrežama: Facebook, Twitter, YouTube i LinkedIn

PIŠITE NAM

Pošaljite nam mail na info@telemach.co.ba