Novi kanali u ponudi analogne kablovske televizije Šeher i Novi Šeher

Poštovani korisnici,Obavještavamo Vas da nadograđujemo vašu postojeću mrežu, kako bi vama pružili sve najbolje servise televizije, interneta i telefonije. Programska shema TV kanala bit će...

Pročitajte više

Novi kanali u ponudi analogne kablovske televizije na području Liješnice

Poštovani korisnici,Obavještavamo Vas da nadograđujemo vašu postojeću mrežu, kako bi vama pružili sve najbolje servise televizije, interneta i telefonije. Programska shema TV kanala bit će...

Pročitajte više

Novi kanali u ponudi analogne kablovske televizije Kladanj

Poštovani korisnici,Obavještavamo Vas da nadograđujemo vašu postojeću mrežu, kako bi vama pružili sve najbolje servise televizije, interneta i telefonije. Programska shema TV kanala bit će...

Pročitajte više

Kada će na mojoj adresi biti pušten novi signal i biti omogućeno korištenje novih usluga?

U nastavku područja u kojima je uspješno završeno ujednačavanje programskih shema, te omogućeno korištenje novih usluga:Vitez, Novi Travnik, Travnik, Tuzla, Lukavac, Brčko. U nastavku područje u...

Pročitajte više

Koje izmjene u programskoj shemi mogu očekivati?

U svrhu ujednačavanja ponude usluge kompanije BHB i kompanije Telemach, koje na tržištu BiH od sada nastupaju udruženo, u narednom periodu programske sheme će biti obogaćene novim domaćim,...

Pročitajte više

Koji su novi kanali koje ću dobiti izmjenama u programskoj shemi?

Ponuda BHB kompanije je obogaćena novim, najboljim regionalnim, sportskim, informativnim, dokumentarnim, zabavnim i dječijim programima na najgledanijim svjetskim kanalima kao što su:Analogna...

Pročitajte više

Kako da gledam kanale u digitalnoj programskoj shemi?

Ukoliko želite uživati u ponudi Telemach digitalne televizije, sa preko 190 digitalnih kanala i preko 32 HD kanala preporučujemo da se pretplatite na Telemach DUO ili TRIO pakete, gdje ćete pored...

Pročitajte više

Da li ću biti u mogućnosti i dalje koristiti postojeće pakete usluga?

Kompanija Telemach u saradnji sa kompanijom BHB u mogućnosti Vam je ponuditi unapređeniju ponudu paketa koje ćete možete odabrati na korištenje kada se na Vašem području pusti novi signal. Ukoliko...

Pročitajte više

Koje kanale ću gledati nakon isteka promotivnog perioda od 2 mjeseca?

Ukoliko se pretplatite na Telemach usluge imate mogućnost gledanja preko 190 digitalnih i preko 32 HD kanala, u zavisnosti od paketa kojeg izaberete. Paketi su: Start paket sa preko 100 kanala...

Pročitajte više

Da li mi je potreban novi uređaj za korištenje digitalne televizije po novoj ponudi?

Da, potreban Vam je dodatni uređaj, i to D3 digitalni prijemnik ili D3 CAM kartica. Pretplatom na Telemach DUO ili TRIO pakete, prvi inicijalni uređaj dobivate BESPLATNO na korištenje.

Pročitajte više

Kako da koristim novi D3 digitalni prijemnik?

PODEŠAVANJA DALJINSKOG UPRAVLJAČATasteri koji su na daljinskom upravljaču uokvireni bijelom bojom mogu se koristiti za upravljanje TV uređajem i imaju mogućnost "učenja" funkcije.Da bi ste podesili...

Pročitajte više

Kako da koristim D3 cam karticu?

Ukoliko ste pretplatom na neki od DUO ili TRIO paketa, dobili D3 CAM karticu za korištenje digitalne televizije u nastavku uputstvo za korištenje iste.Cam - conditional access module omogućava...

Pročitajte više

Kako riješiti poteškoću u radu D3 digitalnog prijemnika?

Ukoliko imate poteškoća sa funkcionisanjem digitalnog prijemnika prvo probajte da uradite restart uređaja. Slijedi još nekoliko savjeta pomoću kojih možete otkloniti poteškoće.RESTART...

Pročitajte više

Kako riješiti poteškoću u radu modema?

Ukoliko nema internet konekcije, potrebno je uraditi restart modema: Provjerite da li imate signal analogne kablovske. Ukoliko nema pozovite 1360. Provjerite da li vam na modemu gori lampica...

Pročitajte više

Kako da saznam više o novoj ponudi za mene?

Kompanija BHB će udruženo sa kompanijom Telemach, u narednom periodu pretplatnicima učiniti dostupnim i mnoge druge benefite i servise sa kojima će cjelokupna ponuda biti značajno unaprijeđena. Ono...

Pročitajte više

Kako da se pretplatim na nove usluge?

POZIVOM KONTAKT CENTRA 1360 Ukoliko ste zainteresovani za korištenje novih usluga kroz DUO I TRIO pakete, uz posebne pogodnosti, možete nas kontaktirati na zajednički broj kontakt centra 1360....

Pročitajte više

Šta dobivam prelaskom na nove usluge?

U naprednijoj ponudi obogaćenoj novim servisima očekuje Vas: KOD TELEVIZIJEPreko 190 digitalnih TV kanala, Najveći broj HD kanala u BIH (33), Usluga snimanja i pauziranja žive slike, D3GO televizija...

Pročitajte više

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije.

POZOVITE NAS

Pozovite naš korisnički centar na broj 1360

POSJETITE NAS

Dobro došli u naše poslovnice.

UKLJUČITE SE

Pratite nas na mrežama: Facebook, Twitter, YouTube i LinkedIn

PIŠITE NAM

Pošaljite nam mail na info@telemach.co.ba