Šta je to digitalna fiksna telefonija?

Digitalna fiksna telefonija je telefonija najnovije generacije, koja vam omogućava pozivanje i prijem poziva svih fiksnih i mobilnih brojeva u svim mrežama u zemlji i svijetu, po veoma povoljnim...

Pročitajte više

Kako da se prijavim za uslugu fiksne telefonije?

Za uslugu fiksne telefonije se možete prijaviti kao i za sve ostale Telemach usluge: lično dolaskom u najbližu poslovnicu ili pozivom Korisničkog centra na 1360.

Pročitajte više

Da li je neophodno da budem Telemach korisnik da bih koristio vašu fiksnu telefoniju?

Da biste bili korisnik naše fiksne telefonije, neophodno je da budete i korisnik naše kablovske televizije, pošto ne postoji mogućnost da se signal za fiksnu telefoniju distribuira nezavisno od...

Pročitajte više

Da li mogu postati korisnik Telemach fiksne telefonije ako sam podstanar?

Moguće je postati korisnik ukoliko ste podstanar. Neophodno je da prilikom prijave za priključenje fiksne telefonije imate saglasnost vlasnika stana i kopiju njegove lične karte.

Pročitajte više

Kako mogu da prenesem fiksni broj u Telemach?

Brzo i jednostavno. Usluga prenosa broja je potpuno besplatna, a sama procedura podnošenja zahtjeva je sljedeća. Potrebno je zahtjev za prenos broja u našu mrežu podnesete kod Vašeg operatera i da...

Pročitajte više

Da li će mi za vrijeme procesa prenosa, broj sve vreme biti aktivan?

Da, dok traje prenos broja, vaš broj će sve vrijeme biti aktivan.

Pročitajte više

Hoću da prenesem broj u Telemach, a već imam Telemach broj. Da li mogu da ga ugasim?

Da, naravno. Kada prenosite broj u TELEMACH, a već imate TELEMACH broj, možete da zadržite oba broja, a možete da se odlučite da koristite samo broj koji ste prenijeli u TELEMACH.

Pročitajte više

Koga sve mogu da zovem preko TELEMACH telefona?

Ukoliko ste korisnik TELEMACH fiksne telefonije, možete pozivati sve koje poželite tj. sve fiksne i mobilne telefone u BiH i u svijetu. Pozivi unutar TELEMACH mreže i United group mreže u regionu se...

Pročitajte više

Da li postoje besplatni minuti uključeni u pretplatu?

Da, u zavisnosti od ugovora korisnici imaju na raspolaganju besplatne minute prema svim fiksnim mrežama u BiH, besplatne pozive prema mobilnim mrežama, kao i 100 ili 200 minuta prema inostranstvu.

Pročitajte više

Kako mogu da dobijem svoj listing poziva?

Listing možete dobiti na 2 načina:Provjerom na portalu mojTelemach.baDolaskom u TELEMACH poslovnicu i podnošenjem zahtjeva za listing (jednokratni ili trajni)Zahtjev za dobijanje listinga može...

Pročitajte više

Da li mogu da koristim faks na TELEMACH fiksnoj telefoniji?

Da, možete koristiti faks na TELEMACH telefoniji.

Pročitajte više

Da li mogu da preselim svoj TELEMACH telefonski priključak?

Da, moguće je preseliti telefonski priključak. Preseljenje se prijavljuje dolaskom u neku od naših poslovnica. Od dokumenata potrebna je saglasnost vlasnika stana na novoj adresi i kopija njegove...

Pročitajte više

Da li je moguće blokirati odlazne pozive prema mobilnim mrežama?

Da, postoji mogućnost blokiranja poziva prema mobilnim brojevima, međunarodnim destinacijama i premium brojevima. Blokiranje ovih poziva možete izvršiti pozivanjem Korisničkog centra na 1360 ili na...

Pročitajte više

Da li je moguće promijeniti broj fiksnog telefona?

Promjena broja se može izvršiti u nekom od naših korisničkih servisa. Dodjeljuje Vam se nov nasumično odabran broj. Promjena broja se naplaćuje po važećem cjenovniku.

Pročitajte više

Želim da moj broj ne bude vidljiv u javnom telefonskom imeniku?

Promjenu statusa vidljivosti broja u javnom telefonskom imeniku možete izvršiti podnošenjem zahtjeva u nekoj od naših poslovnica ili pozivom na 1360. Samo vlasnik može vršiti promjenu statusa.

Pročitajte više

Kako mogu da provjerim koliko mi je minuta preostalo?

Minute možete provjeriti na Moj TELEMACH portalu u tabu telefonija ili pozivom Korisničkog centra na 1360.

Pročitajte više

Da li nepotrošene minute iz jednog meseca mogu da prebacim u slijedeći?

Sve minute koje ne potrošite u jednom obračunskom periodu nije moguće prebaciti u naredni.

Pročitajte više

Kolika je cijena poziva ka fiksnim a kolika ka mobilnim brojevima u BiH?

Cijena poziva ka mobilnim brojevima je 0,22 KM/min za sve mobilne operatere.

Pročitajte više

Koja je cijena poziva ka inostranstvu?

Cijena poziva zavisi od zemlje koju pozivate. Sve zemlje svijeta podijeljene su u 4 zone.

Pročitajte više

Da li se pozivi unutar TELEMACH mreže naplaćuju?

Ne, pozivi unutar TELEMACH mreže se ne naplaćuju.

Pročitajte više

Bio sam na putu i nisam stigao da uplatim račun, mogu da primam pozive ali ne mogu nikoga da pozivam?

Isključivanje odlaznih poziva se vrši ukoliko nisu izmirena dugovanja za posljednja 2 mjeseca. Tada se onemogućava odlazni saobraćaj ali se mogu primati pozive. Kad se izmiri postojeće dugovanje...

Pročitajte više

Ne radi mi telefon, šta da radim?

Molimo Vas da prvo provjerite da li je kablovski modem u TEL1 port i da li je operativan. TEL lampica na modemu treba da svijetli konstantno. Ukoliko ne svijetli isključite modem na par sekundi iz...

Pročitajte više

Imam smetnje i prekide u toku razgovora?

Molimo vas pozovite naš Kontakt centar na 1360 i prijavite smetnje.

Pročitajte više

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije.

POZOVITE NAS

Pozovite naš korisnički centar na broj 1360

POSJETITE NAS

Dobro došli u naše poslovnice.

UKLJUČITE SE

Pratite nas na mrežama: Facebook, Twitter, YouTube i LinkedIn

PIŠITE NAM

Pošaljite nam mail na info@telemach.co.ba