Kako mogu da izmirim svoje obaveze za kablovsku televiziju?

Mjesečno održavanje za kablovsku televiziju možete platiti u našim poslovnicama ili putem naloga za uplatu u pošti ili banci.

Pročitajte više

Platio/la sam tekući mjesec, a Vi ste mi proknjižili obavezu za prethodni mjesec?

Rasknjižavanje uplata se vrše automatski tj. knjiži se najstariji dug. Postoji mogućnost da neki prethodni mjesec nije plaćen i da se zbog toga pojavljuje dugovanje. Ukoliko ste ipak izmirili sve...

Pročitajte više

Kako je došlo do toga da imam spornu uplatu kada sve redovno plaćam?

Ukoliko ste uplatu izvršili u pošti ili banci potrebno je provjeriti da li je ispravno upisan Vaš broj ugovora u pozivu na broj na samoj uplatnici i da li se taj broj nalazi i na samom pečatu...

Pročitajte više

Moji podaci na Vašoj uplatnici nisu ispravni.

Ako je u pitanju ime i prezime vlasnika stana, potrebno je da dostavite na uvid dokaz o vlasništvu stana ili neki od računa za komunalije. Za ostale izmjene dovoljno je da znate Vaš broj ugovora i...

Pročitajte više

Korisnik sam Vaše kablovske televizije, ali ne dobijam račune.

Ukoliko imate potpisan ugovor, moguće je da neki podatak o Vašoj adresi nije tačan. Kontaktirajte naš Kontakt centar, kako bismo izmijenili podatke u korisničkoj bazi. U slučaju da podaci ostanu...

Pročitajte više

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije.

POZOVITE NAS

Pozovite naš korisnički centar na broj 1360

POSJETITE NAS

Dobro došli u naše poslovnice.

UKLJUČITE SE

Pratite nas na mrežama: Facebook, Twitter, YouTube i LinkedIn

PIŠITE NAM

Pošaljite nam mail na info@telemach.co.ba