Podnio sam zahtjev za prenos ali sam odbijen, zašto?


Zahtjev za prenos broja može biti prihvaćen ili odbijen od strane operatora davaoca broja. Bez obzira na odgovor operatora davaoca, bićeš obavješten  o tome da li je zahtjev prihvaćen ili odbijen. Ako je zahtev odbijen, putem telefona ćeš biti obavješten koji je razlog odbijanja prenosa broja.
Razlozi zbog kojih zahtjev može biti odbijen od strane operatora davaoca broja mogu biti:

  • Zahtjev neovlašćenog lica
  • Netačni ili nepotpuni podaci na zahtjevu
  • Neizmirena zaduženja kod operatora davaoca broja
  • Nepostojeći ili privremeno isključen broj
  • Korištenje broja kraće od šest meseci
  • Nema tehničkih mogućnosti za prenos broja

Ne postoji vremensko ograničenje između podnošenja dva ili više zahtjeva. Zahtjev možeš ponoviti odmah nakon otklanjanja nedostataka koji su navedeni kao razlog odbijanja prenosa broja.

Podijeli:
Da li vam je odgovor bio koristan?

Koristi Telemach fiksni na svom mobilnom

Više o UNIFON