Gdje i kako podnosim zahtjev za prenos broja?


Zahtjev za prenos telefonskog broja podnosiš u jednom od naših korisničkih servisa.

Da bi podnio zahtjev za prenos broja neophodno je da imaš potvrdu o izmirenim obavezama od svog prethodnog operatera.

Ukoliko se ugovor za telefoniju kod prethodnog operatera vodi na jedno ime, a ugovor za naše usluge na drugo ime, potrebno je da se sve usluge prenesu na jednu osobu.

U tom slučaju postoje dvije mogućnosti :

Prva mogućnost je da vlasnik telefonskog priključka da ovjerenu izjavu kojom prenosi vlasništvo nad telefonskim priključkom na tvoje ime. Prilikom potpisa zahtjeva za prenos telefonskog broja ,osoba koja je nosilac ugovora u našoj mreži prilaže ovjerenu izjavu.

Druga mogućnost je da se izvrši promjena nosioca ugovora u Telemach mreži i da se ugovor prebaci na osobu koja je vlasnik telefonskog priključka.

Za potpisivanje promjene nosioca ugovora  potrebno je prisustvo obje osobe u našem Korisničkom servisu .

Zahtjev ćemo proslijediti tvom trenutnom operatoru, davaocu broja, pa je važno da budu ispunjeni sljedeći uslovi:

  • Izmirena sva dospjela potraživanja trenutnog operatera
  • Da je broj aktivan, jer ukoliko je privremeno isključen neće biti prenesen 

Ako nemaš riješen status vlasništva nad priključkom telefonije, predlažemo da se opredjeliš za broj iz naše baze.

Podijeli:
Da li vam je odgovor bio koristan?

Koristi Telemach fiksni na svom mobilnom

Više o UNIFON