Da li mogu da se prijavim za vaše usluge preko telefona?


Da. Sve možeš završiti samo jednim pozivom Kontakt centra na broj 1360. Naše ljubazne kolege će odgovoriti na sva tvoja pitanja i pomoći ti da izabereš paket koji odgovara tvojim potrebama. 

Nakon prijave možeš očekivati poziv od naše tehničke službe koja će zakazati termin instalacije.

Prilikom dolaska, ponijet ćemo svu potrebnu dokumentaciju, pa nije potreban lični dolazak.

Kada instalater dođe da priključi uslugu potrebno je da priložiš:

  • ličnu kartu na uvid
  • dokaz o vlasništvu nekretnine na kojoj priključuješ uslugu (neki račun od komunalija  -struja, voda, plin….)
  • saglasnost vlasnika stana ako si podstanar zajedno sa dokazom o vlasništvu, saglasnost nije potrebno da je ovjerena samo je potrebno da vlasnik napiše broj lične karte i svoj potpis.
Podijeli:
Da li vam je odgovor bio koristan?