Isključenje usluge zbog neizmirenog zaduženja


Isključenja usluga (internet, D3 i fiksna telefonija) se vrše ako postoje neizmirene obaveze za dva obračunska perioda. Ako imaš zaduženje za jedan mesec, usluga neće biti isključena. Isključenja se vrše nakon 15. u mjesecu, a kada zaduženje bude izmireno i proknjiženo usluge se ponovo aktiviraju.

U slučaju isključenja usluge telefonije, odlazni saobraćaj će biti obustavljen, osim za brojeve hitnih službi i Kontakt centra Telemach-a.

Svoje zaduženje uvijek možeš provjeriti na portalu Moj Telemach ili Kontakt centra na broju 1360. 

Kada platiš račun, usluge će biti aktivirane proknjižvanjem uplata, ukoliko nije isključena Osnovna kablovska televizija. Ukoliko jeste, neophodno je otići u jedan od naših korisničkih servisa i podnijeti zahtjev za uključenje.

Podijeli:
Da li vam je odgovor bio koristan?