ČESTA PITANJA


Koliki je maksimalan broj računara koji istovremeno mogu koristiti kvalitetan protok interneta u odabranom paketu?

Nije moguće dati precizan odgovor na ovo pitanje jer to zavisi od načina korištenja internet servisa na tim računarima. Za korisnike koji imaju više od 5 računara preporučuje se da izaberu neki od...

Da li je u okviru paketa omogućeno korištenje rutera sa integrisanim WiFi pristupom?

U svim paketima za poslovne korisnike, korisnik može izabrati da li želi da dobije modem koji u sebi ima integrisan wifi (home gateway) ili običan modem bez WiFi-a u kom slučaju koristi sopstveni...

Koji je maksimalan broj fiksnih telefonskih linija koje su dostupne u Biz Net+Phone paketima?

U okviru Biz Net+Phone paketa uključene su dvije telefonske linije, a dodatno je moguće priključiti još linija. Ovaj paket je moguće proširiti do maksimalno 10 linija. Veći broj linija je moguć u...

Da li se mogu povećati brzine u okviru paketa?

Da. Svaki od Biz Net+Phone paketa ima predefinisanu brzinu internet-a koja je uključena u cijenu paketa. Korisnici mogu dodatno da se opredijele za veće brzine birajući jedan od ponuđenih internet...

Šta je to statička IP adresa I kada mi je potrebna?

IP adresa je internet adresa koja jednoznačno određuje svaki uređaj na internetu, a statička adresa je stalno rezervisana za jedan uređaj (korisnički ruter/računar) odnosno ne mijenja se. Potrebno...

Korisnički servis

POZOVITE NAS

Pozovite naš korisnički centar na broj 1360

POSJETITE NAS

Dobrodošli u naše poslovnice.

PIŠITE NAM

Pošaljite nam mail na biznisprodaja@telemach.co.ba