* Postoji mogućnost plaćanja servisa na godisnjem nivou.

ČESTA PITANJA


Kako se podešavaju mail klijenti da bi korisnici mogli da šalju i primaju poštu?

Podešavanja za mail klijente se mogu naći na cPanelu, ikonica “Email Accounts”. Pored svakog kreiranog mail naloga se nalazi opcija “Connect Devices” pa podopcija “Set Up Mail Client”.Postoji opcija...

Kolika je maksimalna dozvoljena veličina attachmenta?

Maksimalna veličina attachmenta je 25MB.

Da li postoji webmail preko kog mogu da provjerim svoju poštu?

Webmail postoji, adresa je https://webmail.vasdomen.tld.

Želim da importujem mail naloge i forwarder-e. Da li je to moguće?

Importovanje mail naloga i forwarder-a je moguće, u cPanel-u postoji ikonica “Address Importer”. Tu postoji uputstvo kako treba da bude formatiran file  koji će se upload-ovati na server i time...

Prilikom procesa preuzimanja pošte u mail klijentu se prikazuje poruka o certifikatu koji nije trusted. Kako riješiti taj problem?

Import-ovanje mail naloga i forwarder-a je moguće, u cPanel-u postoji ikonica “Address Importer”. Tu postoji uputstvo kako treba da bude formatiran file koji će se uploadovati na server i time...

Prilikom pokušaja slanja pošte javlja se greška “Access denied - Invalid HELO name (see RFC2821 4.1.3)”

Potrebno je uključiti autentikaciju u mail klijentu koji se koristi za slanje pošte.Podešavanja za Microsoft Outlook se vrši na sljedeći način:Otvoriti podešavanja naloga, otvoriti “More Settings” i...

Koliko je ograničenje mailboxa po korisniku?

Kvota za mailbox je 250MB. Kvota se može mijenjati u cPanel-u, u sekciji “Email Accounts”.

Korisnički servis

POZOVITE NAS

Pozovite naš korisnički centar na broj 1360

POSJETITE NAS

Dobrodošli u naše poslovnice.

PIŠITE NAM

Pošaljite nam mail na biznisprodaja@telemach.co.ba