U 2017. godini poboljšavamo sve vaše usluge i povećavamo cijenu usluge IP televizije

Kompanija Telemach je na Vašem području udružila poslovanje sa kompanijom Global Internet, te time Vam omogućila prelazak na novu, napredniju infrastrukturu. Zadovoljstvo nam je predstaviti Vam...

Pročitajte više

Da li i dalje mogu koristiti postojeće pakete usluga?

Ponuda Global kompanije je unaprijeđena novim paketima koje ćete moći odabrati na korištenje kada se na Vašem području pusti novi signal. Ukoliko se ne odlučite za korištenje naprednijih usluga,...

Pročitajte više

Šta dobivam prelaskom na nove usluge?

U naprednijoj ponudi obogaćenoj novim servisima očekuje Vas:KOD TELEVIZIJEPreko 220 digitalnih TV kanala,Najveći broj HD kanala u BIH (46),Usluga snimanja i pauziranja žive slike,D3GO televizija na...

Pročitajte više

Kako da se pretplatim na nove usluge?

a) POZIVOM KONTAKT CENTRA 1360Ukoliko ste zainteresovani za korištenje novih usluga kroz DUO i TRIO pakete, uz posebne pogodnosti, možete nas kontaktirati na zajednički broj kontakt centra 1360....

Pročitajte više

Kako da saznam više o novoj ponudi za mene?

Kompanija Global udruženo sa kompanijom Telemach će u narednom periodu pretplatnicima učiniti dostupnim i mnoge druge benefite i servise sa kojima će cjelokupna ponuda biti značajno unaprijeđena....

Pročitajte više

Unaprjeđenje telekomunikacijskih usluga

U narednom periodu ćemo nadogradnjom mreže u vašu trenutnu programsku shemu dodati ove lokalne, regionalne, filmske, serijske, zabavne, muzičke, sportske, dokumentarne i dječije TV kanale, koje do...

Pročitajte više

Gdje mogu izmiriti svoje mjesečne račune za korištenje telekomunikacijskih usluga kompanija Global net i Telemach?

Mjesečno održavanje za korištenje telekomunikacijskih usluga navedenih kompanija možete izmiriti u našim poslovnicama ili putem naloga za uplatu u pošti ili banci.Korisnici Telemach usluga, račune...

Pročitajte više