ČESTA PITANJA


Šta je to digitalna fiksna telefonija?

Digitalna fiksna telefonija je telefonija najnovije generacije, koja vam omogućava pozivanje i prijem poziva svih fiksnih i mobilnih brojeva u svim mrežama u zemlji i svijetu, po veoma povoljnim...

Da li je moguće promijeniti broj fiksnog telefona?

Promjena broja se može izvršiti u nekom od naših korisničkih servisa. Dodjeljuje Vam se nov nasumično odabran broj. Promjena broja se naplaćuje po važećem cjenovniku.

Imam smetnje i prekide u toku razgovora?

Molimo vas pozovite naš Kontakt centar na 1360 i prijavite smetnje.

Kako mogu da dobijem svoj listing poziva?

Listing možete dobiti na 2 načina:Provjerom na portalu mojTelemach.baDolaskom u TELEMACH poslovnicu i podnošenjem zahtjeva za listing (jednokratni ili trajni)Zahtjev za dobijanje listinga može...

Kako mogu da prenesem fiksni broj u Telemach?

Brzo i jednostavno. Usluga prenosa broja je potpuno besplatna, a sama procedura podnošenja zahtjeva je sljedeća. Potrebno je zahtjev za prenos broja u našu mrežu podnesete kod Vašeg operatera i da...

Da li je neophodno da budem Telemach korisnik da bih koristio vašu fiksnu telefoniju?

Da biste bili korisnik naše fiksne telefonije, neophodno je da budete i korisnik naše kablovske televizije, pošto ne postoji mogućnost da se signal za fiksnu telefoniju distribuira nezavisno od...

Kako mogu da provjerim koliko mi je minuta preostalo?

Minute možete provjeriti na Moj TELEMACH portalu u tabu telefonija ili pozivom Korisničkog centra na 1360.

Da li će mi za vrijeme procesa prenosa, broj sve vrijeme biti aktivan?

Da, dok traje prenos broja, vaš broj će sve vrijeme biti aktivan.

Korisnički servis

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije.

POZOVITE NAS

Pozovite naš korisnički centar na broj 1360

POSJETITE NAS

Dobro došli u naše poslovnice.

UKLJUČITE SE

Pratite nas na mrežama: Facebook, Twitter, YouTube i LinkedIn

PIŠITE NAM

Pošaljite nam mail na info@telemach.co.ba