Platio sam račun u pošti banci ali i dalje imam zaduženje?


Ako si račun platio u pošti, banci ili putem e-bankinga postoji mogućnost da nisu svi podaci ispravno upisani pa ih sistem ne može prepoznati.

Ako uplata nije proknjižena ni nekoliko dana nakon uplate, provjeri da li je na nalogu za uplatu ispravno popunjen poziv na broj. Poziv na broj sadrži broj tvog pretplatničkog ugovora i godinu i mjesec za koji plaćaš. Takođe, provjeri da li je ispravno upisan žiro račun i ime i prezime uplatioca.

Naravno, nije potrebno da ponovo plaćaš račun, već nam potvrdu o uplati možeš poslati na e-mail info@telemach.ba  U prilogu e-maila napiši broj korisničkog ugovora, ime i prezime i kontakt telefon. Na uplati se mora jasno vidjeti datum uplate, iznos uplate, poziv na broj, žiro račun, broj pošte ili naziv banke.

Podijeli:
Da li vam je odgovor bio koristan?