• LIČNI PROFIL
  • PERSONALIZOVANI SADRŽAJ
  • TAMNA ILI SVIJETLA POZADINA
  • EON KIDS

Uz EON imaš i druge super funkcionalnosti

  • 7 DANA UNAZAD
  • VIDEO KLUB
  • PAUZIRAJ I NASTAVI SA GLEDANJEM
  • GLEDAJ NA BILO KOM UREĐAJU

Najčešće postavljena pitanja

Da, besplatna je. Opcija je dostupna svim korisnicima koji imaju bilo koji od EON paketa, EON TV paketa ili koriste EON aplikaciju u okviru svog Telemach ili Total TV paketa.

EON Personalizacija ti je dostupna na svim uređajima na kojima koristiš EON aplikaciju – na telefonu, tabletu, računaru ili Smart TV-u, kao i na TV-u preko EON Smart Box-a.

Svoj EON profil možeš da mijenjaš naknadno. Da bi ga uređivao, pristupi sekciji Podešavanja/Moj Profil, gdje možeš izmijeniti ime, starosnu grupu, godinu rođenja, avatara ili možeš da izbrišeš konkretan profil.

Na porodičnom profilu se ne mogu promijeniti ni ime ni avatar i ovaj profil nije moguće izbrisati.

Da, u svakom momentu možeš da promijeniš pozadine po želji, pristupom sekciji Podešavanja/Interface izgled.

Da, moguće je. Na svakom uređaju možeš da imaš različitu pozadinu.

Ne, u ovom trenutku EON profilima se ne može upravljati putem Moj Telemach portala ili aplikacije.

EON uči šta voliš da gledaš i potrebno je da određeno vrijeme koristiš konkretan EON profil kako bi sistem što bolje upoznao koji sadržaj te najviše zanima. EON će te upoznati vrlo brzo, pa ćeš svom omiljenom sadržaju moći da pristupiš mnogo lakše putem EON preporuka.