Isključenje usluge zbog neizmirenog zaduženja
Isključenja usluga (kablovski internet, digitalna televizija, fiksna telefonija ili paket usluga) se vrše ako postoje neizmirene obaveze za dva obračunska perioda. Ako imate zaduženje za jedan mjesec, usluga neće biti isključena. Isključenja se vrše početkom mjeseca, a kada zaduženje bude izmireno i proknjiženo usluge se ponovo aktiviraju.
U slučaju isključenja usluge telefonije, odlazni saobraćaj će biti obustavljen, osim za brojeve hitnih službi i Kontakt centra Telemach-a.
Svoje zaduženje uvijek možeš provjeriti na portalu Moj Telemach ili Kontakt centra na broju 1360.
Kada platite račune, usluge će biti aktivirane proknjižvanjem uplata, ukoliko nije isključen osnovni TV paket analogne kablovske televizije. Ukoliko jeste, neophodno je otići u jedan od naših korisničkih servisa i podnijeti zahtjev za uključenje.