Kako da podnesem zahtjev za prenos broja u Telemach mrežu?


Zahtjev za prenos broja možeš podnijeti dolaskom u Korisnički servis, nakon što dobiješ potvrdu o prenosu broja od trenutnog operatera telefonije.

Tvoj zahtjev će biti završen ukoliko su navedene opcije uredne:

  • Izmirena sva dospjela potraživanja trenutnog operatera
  • Da je broj aktivan, jer ukoliko je privremeno isključen neće biti prenešen

Ukoliko se i Telemach usluge i usluga  telefonije kod prethodnog operatera vode na tvoje ime, potrebno je dostaviti potvrdu u naš korisnički servis.

Ukoliko želiš da preneseš broj koji nije u tvom vlasništvu, potrebno je da se sve usluge prenesu na jednu osobu.

U tom slučaju postoje dvije mogućnosti :

  • Prva mogućnost je da vlasnik telefonskog priključka da ovjerenu izjavu kojom prenosi vlasništvo nad telefonskim priključkom na tvoje ime. Prilikom potpisa zahtjeva za prenos telefonskog broja ,osoba koja je nosilac ugovora u našoj mreži prilaže ovjerenu izjavu.
  • Druga mogućnost je da se izvrši promjena nosioca ugovora u Telemach mreži i da se ugovor prebaci na osobu koja je vlasnik telefonskog priključka.

Za potpisivanje promjene nosioca ugovora  potrebno je prisustvo obje osobe u našem Korisničkom servisu .

Ako nemaš riješen status vlasništva nad priključkom telefonije, predlažemo da se opredjeliš za broj iz naše baze.

Podijeli: