Kako da se prijavim za uvođenje kablovske televizije?


Ukoliko živiš u zgradi u kojoj već postoji naša kablovska infrastruktura, dovoljno je da se prijaviš preko naše stranice, pozoveš Kontakt centar na broj 1360 ili odeš u u najbližu poslovnicu.

Ukoliko u zgradi ne postoji Telemach mreža ili živiš u kući, prvo je potrebno provjeriti da li na tvojoj adresi postoje tehničke mogućnosti za priključenje Telemach usluga. Tehničke mogućnosti možeš provjeriti pozivanjem Kontakt centra na broj  1360 ili odlaskom u najbližu poslovnicu.

Nakon podnošenja zahtjeva za provjeru tehničkih mogućnosti, kontaktiraćemo te u najkraćem mogućem roku i obavijestiti o rezultatu provjere.

Ukoliko tehničke mogućnosti postoje javiće ti se naša tehnička služba koja će zakazati termin instalacije.

Tom prilikom će naše kolege donijeti svu potrebnu dokumentaciju pa nije potreban lični odlazak u poslovnicu – SVE JE BRZO I JEDNOSTAVNO

Korisnik može postati svako punoljetno lice, bilo da je vlasnik ili podstanar na adresi stanovanja.

Nakon prijave možeš očekivati poziv od naše tehničke službe koja će zakazati termin instalacije.

Kada instalater dođe da priključi uslugu potrebno je da priložiš:

  • Ličnu kartu
  • Dokaz o vlasništvu nekretnine ukoliko si vlasnik (neki račun od komunalija,kupoprodajni ugovor),a ukoliko si podstanar račun za komunalne usluge na adresi na kojoj se vrši priključenje i pismena saglasnost vlasnika objekta nije potrebno da je ovjerena samo je potrebno da vlasnik napiše broj lične karte i svoj potpis.
Podijeli: